Een logo is niet zomaar iets. Onbewust wordt al een hele taal gesproken met een logo. Daar kwam ik nog meer achter toen ik met Eveline (Buro Eef) ging werken. Zij heeft me zelfs aan 5 mensen eigenschappen van mij laten vragen om tot dit logo te komen.
Daarom vind ik het leuk om een beetje uit te leggen wat het logo betekent.
De zon als symbool
De zon als symbool voor de kern van je lichaam.
Met voeding als basis om je lichaam op een
gezonde manier te voorzien van brandstof.
Je ziet een halve cirkel. Door mijn hulp wordt
de cirkel doorbroken en worden oude patronen
losgelaten. Elk streepje is uniek. Net zoals mijn
klanten. Iedereen heeft een eigen identiteit en
verdient advies op maat. Samen vormen de
streepjes 1 geheel. Net als de bouwstenen in
voeding.
Als voedingscoach ben ik de rots in de branding voor klanten. Door mijn
inlevingsvermogen sluit ik goed aan bij iedere individu, maar ik geef ze wel de ruimte.
Door eetgedrag te reflecteren trotseert mijn klant de golven. Behoeftes worden achterhaald en emoties worden herkend.
Terug naar het gevoel. De oorzaak aanpakken zodat dat gevoel niet verzacht hoeft te worden met eten.
Wat betekenen de kleuren?
Lettertype
Een handgeschreven lettertype zorgt voor een informeel en vriendelijk karakter.
Gecombineerd met een strak, open lettertype zorgt dit voor een fijne balans.
Een tekst met een toegankelijke persoonlijkheid.